Promocje
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE, GWARANCJE, ZWROTY
Gwarant (ORiSTO) zapewnia Kupującemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli, pod warunkiem prawidłowego ich ustawienia i zamontowania w/g instrukcji dołączonej do wyrobu:

  • Gwarancja łącznie z zawartą w gwarancji rękojmią zostaje udzielona na okres 60 miesięcy (5 Lat) od daty wydania mebli kupującemu potwierdzonej pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  • Podstawą do rozpatrzenia gwarancji przez gwaranta jest:
  • dokument zakupu
  • karta montażu szafki (znajduje się wewnątrz wyrobu)
  • znak oryginalności znajdujący się wewnątrz szafki.

Sprzedający jest zobowiązany:

  • do wydania Kupującemu mebla w opakowaniu fabrycznym wraz z dokumentem sprzedaży
  • do sprawdzenia zgodności wydawanego produktu z zamówieniem i fakturą zakupu
  • w obecności i na życzenie Kupującego do dokonania sprawdzenia jakości, kompletności szafki, ewentualnego opisu uszkodzeń i braków

GWARANCJĄ PRODUCENTA NIE SĄ OBJĘTE:

  • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego transportu, przenoszenia mebli
  • uszkodzenia wynikłe ze zdarzeń losowych lub innych okoliczności niezależnych od producenta
  • uszkodzenia powstałe przy przeróbkach wykonanych we własnym zakresie przez klienta
  • uszkodzenia powstałe w wyniku niezgodnych z zalecanymi przez producenta zasadami użytkowania, konserwacji i przechowywania
  • wady i uszkodzenia (z którymi klient zapoznał się przy odbiorze mebla) z powodu, których obniżono cenę
  • zamierzone przez producenta w pierwowzorze różnice w profilach, odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano mebel
  • uszkodzenia powstałe w wyniku naturalnego zużycia
  • zmiany tonacji wybarwienia powłoki lakierniczej, związanej z narażeniem jej na długotrwałe działanie promieni słonecznych, dymu tytoniowego lub podobnych. W meblach sprzedawanych z ekspozycji: uszkodzenia, braki ilościowe elementów i akcesoriów stwierdzone przy zakupie, z którymi klient został zapoznany w trakcie zakupu.
  • Przy sprzedaży wyrobu na podstawie wzoru, meble dostarczone są do obrotu w opakowaniach. Jeśli opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia lub naruszenia, meble wydawane są kupującemu bez rozpakowania (o ile nie będzie tego wymagał).
    W takiej sytuacji termin zgłoszenia na wady widoczne (jawne), wynosi siedem dni (kalendarzowych) od daty zakupu i należy wówczas bezwzględnie zachować opakowanie fabryczne do kontroli, do czasu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Reklamacje dotyczące braków, uszkodzeń, wad powstałych w trakcie użytkowania obsługiwane są przez sklep www.atrakcyjna-lazienka.pl- Zgłoszenie reklamacyjne, WRAZ Z NUMEREM TELEFONU DO KONTAKTU, należy złożyć przesyłając je na adres e-mail oristo.meble@oristo.pl Informacja zostanie przesłana do producenta, który w ciągu 14 dni skontaktuje się z klientem i ustali dalsze szczegóły działania.
  • O przyjęciu reklamacji do realizacji lub też o uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Kupujący będzie powiadomiony przez sklep www.atrakcyjna-lazienka.pl w terminie: - w przypadku dokonania oględzin, natychmiast po ich zakończeniu poprzez wpisanie do protokołu zgłoszenia reklamacyjnego, - we wszystkich innych przypadkach w terminie siedmiu dni od czasu wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Gdy wada stanowiąca przedmiot zgłoszenia reklamacyjnego jest usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie zrealizowane poprzez naprawę gwarancyjną.
  • W przypadku gdy wada mebla jest nieusuwalna lub jej usunięcie spowodowałoby obniżenie jakości wyrobu, Kupującemu przysługuje wymiana mebla na wolny od wad.
  • Termin usunięcia wady reklamacyjnej wynosi 21 dni od czasu wpłynięcia zgłoszenia.
  • W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego na wyrób wykonany pod indywidualne zamówienie klienta (wyrób usługowy) termin realizacji może być przedłużony do 45 dni ze względu na niestandardowe wymiary, wzór, rozwiązania technologiczne.

Wszelkie uszkodzenia związane z ubytkiem lub uszkodzeniem mechanicznym powinny być zgłoszone przy odbiorze produktu. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez uwag powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wykonana wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki lub w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.
Konsument który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 ust.2 i 35  ustawy o prawach konsumenta. 
Konsument realizuje prawo odstąpienia od umowy poprzez wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w tym możliwe jest to poprzez użycie formularza odstąpienia przesłanego wraz z dokumentami do Konsumenta.
W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta umowę uważa się za niezawartą, a ORiSTO dokona zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni na rachunek bankowy Konsumenta, z którego dokonano płatności ( w przypadku płatności za pobraniem zwrot również dokonany zostanie na rachunek bankowy Konsumenta, chyba, że Konsument postanowi inaczej, o czym powinien niezwłocznie poinformować ORiSTO).
Konsument powinien zwrócić produkt w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu na swój koszt w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl